[vc_headings style=”theme5″ align=”left” title=”Prijava v trgovino in postopek nakupa” titleclr=”#000000″ icon=”fas fa-angle-double-down” iconclr=”#81d742″][/vc_headings]

Postopek nakupa

Ko je naročilo oddano kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo oddano in sprejeto. Takoj zatem naročnik pregleda zaloge, dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Obvestila kupcem gredo prek elektronske pošte. Za daljše dobavne roke lahko kupec sporoči naročniku, da se odpoveduje naročilu in s tem pridobi pravico do vračila sredstev.

Jamstvo in dobavni roki

Ne glede na objavo na spletni strani so lahko določeni podatki napačni, zato PSD za morebitne napake na spletnih straneh ne odgovarja in se s kupcem meni po njegovem naročilu in plačilu glede dobave blaga. Če to ni dobavljivo oziroma je dobavljivo v daljšem roku se kupcu vrne plačilo.

PSD ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga.

Po odpravi blaga dobi kupec obvestilo na svoj elektronski naslov.

Za preklic naročila mora kupec obvestiti PSD prek elektronske pošte info.etr@psd-group.eu. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Več o tem si oglejte na vseh povezavah, ki se nanašajo na splošne pogoje poslovanja.

Veljavnost ponudbe

PSD dejansko sklene kupoprodajno pogodbo s kupcem v trenutku, ko PSD potrdi naročilo in o tem prek elektronskega sporočila obvesti kupca glede statusa naročila. V tem trenutku ni možno spreminjati pogoje nakupa.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Zagotovitev dostopnosti informacij

PSD zagotavlja dostopnost naslednjih informacij:

* naziv in sedež podjetja ter ID za DDV oziroma matično številko podjetja,
* kontaktne podatke podjetja,
* jasno opisane cene z DDV oziroma, tudi brez DDV z navedbo o tem,
* veljavnost ponudbe,
* značilnosti blaga oziroma storitev, morebitne popuste, garancije, za katere PSD ETR ne jamči 100% ustreznost informacij na spletnih straneh,
* dostopnost blaga v razumnem roku,
* način in rok dostave,
* način odstopa od pogodbe in roke,
* način pritožbe in vračila blaga.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Fizična oseba, potrošnik, ki blago pridobijo za namene izven svoje pridobitne dejavnosti ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od dneva prevzema blaga. O tem sporoči podjetju na elektronski naslov info.etr@psd-group.eu. V tem primeru kupec mora poravnati strošek posredovanja blaga na njegov naslov in obratno. V kolikor je kupec blago na kakršenkoli način že uporabil odstop od pogodbe ni več možen.

Kupec prejeto blago vrne nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to odgovoren kupec. Glede na to da je embalaža sestavni del artikla jo kupec mora vrniti skupaj z vrnjenim blagom (36. člen Zakona o varstvu potrošnikov) in jo priložiti nepoškodovano.

Vračilo nakupa se kupci izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vse pošiljke, ki bi lahko bile poslane na naslov kupca kot vračilo z odkupnino se zavrnejo.

Več o tem si oglejte na vseh povezavah, ki se nanašajo na splošne pogoje poslovanja.

Garancija

Vsi produkti imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski roki so navedeni na računu.

Informacija o garanciji
Informacija o garanciji je sicer navedena tudi na spletni strani, vendar PSD zagotavlja garancijski rok, zaradi možnih napak v spletnih objavah, šele na računu oziroma se kupec lahko pred nakupom pozanima glede dejanske garancije pri PSD prek spletnega naslova info.etr@psd-group.eu. V kolikor informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan.

Certifikati – kakovost izdelka

Izdelki so testirani s standardi v skladu z naslednjo direktivo:
2004/108 / ES (Direktiva EMC) in 2006/95 / ES (Direktiva LVD) in so proizvedeni po standardu kakovosti ISO 9001.

[vc_headings style=”theme5″ align=”left” title=”DRUGE PRAVNE IN SPLOŠNE INFORMACIJE” titleclr=”#000000″ icon=”fas fa-angle-double-down” iconclr=”#81d742″][/vc_headings]

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Fizična oseba, potrošnik, ki blago pridobijo za namene izven svoje pridobitne dejavnosti ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od dneva prevzema blaga. O tem sporoči podjetju na elektronski naslov info.etr@psd-group.eu. V tem primeru kupec mora poravnati strošek posredovanja blaga na njegov naslov in obratno. V kolikor je kupec blago na kakršenkoli način že uporabil odstop od pogodbe ni več možen.
Kupec prejeto blago vrne nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to odgovoren kupec. Glede na to da je embalaža sestavni del artikla jo kupec mora vrniti skupaj z vrnjenim blagom (36. člen Zakona o varstvu potrošnikov) in jo priložiti nepoškodovano.
Vračilo nakupa se kupci izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vse pošiljke, ki bi lahko bile poslane na naslov kupca kot vračilo z odkupnino se zavrnejo.

Ne prevzemanje (odveza) odgovornosti

Kot je to že navadno zgoraj v splošnih pogojih se PSD trudi vzdrževati ažurne podatke o blagu na zalogi, o cenah, rokih dobave in drugih podatkih, vendar se kljub temu lahko zgodi, da so podatki napačni, kot so npr. rok dobave ali cena, ki naj bi jih PSD hitro spremenil (ob spremembi cen) vendar tega ne uspe oziroma spregleda kakšno zaostalo napako ali podatek od prej. V tem primeru PSD obvesti kupca o morebitnih napakah oz. spremembah in dovoli kupcu odstop od pogodbe ali zamenjavo blaga. Enako velja tudi za označevanje izdelkov s fotografijami, ki včasih ne morejo zagotoviti lastnosti in sam izgled izdelka.

Odstop od pogodbe je možen tudi v primerih v kolikor bi se ugotovila napaka po 46. člen OZ (očitna napaka oziroma zmota, kot so npr. očitne napake v ceni), ki se po običajih v prometu štejejo za odločilne ter jih PSD v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.

Pritožbe in spori

PSD se trudi izpolnjevati in vzpostaviti učinkovit sistem reševanja pritožb, zato bo v roku 7 delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo ter takoj sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

PSD omogoča izvensodno in sodno reševanje sporov, v primeru ko spore ni možno rešiti na miren način. Tako v skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov PSD priznava Slovensko zavarovalno združenje – GIZ kot izvajalca izvensodnega reševanja sodnih sporov, oziroma sodišče v Ljubljani za vse sodne spore.

Varnost, varovanje osebnih podatkov in komunikacija

PSD uporablja ustrezna rešitve za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Plačila se izvajajo preko svetovno priznanega posrednika plačil Braintree, kar kupcu daje višjo raven varnosti, saj obstoja še en vmesni sistem varovanja kupčevih podatkov o plačilih.

PSD se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

PSD za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev PSD pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslov, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s PSD.

PSD bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov). Tretjim osebam PSD ne bo v nobenem primeru izročil podatke, sicer je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi uporabnik sam. Ta mora poskrbeti za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

PSD bo z uporabnikom vselej v stiku preko elektronske pošte, ali podobnih elektronskih sporočil in sicer na sledeči način:

  • oglasna sporočila, akcije, promocije in druge tržne tehnike z jasno razvidnim pošiljateljem,
  • nedvoumna navodila glede udeležbe v določenih nagradnih igrah in podobno,
  • ponujena odjava na vsakem izmed sporočil